انکرتکست چیست؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کجا می توان انکر تکست خود را قرار داد هر فرصت پیوند نیاز به یک استراتژی متن لنگر منحصر به فرد دارد. اگر درباره بهینه‌سازی یا عدم بهینه‌سازی متن لینک به شک افتاده‌اید، بد نیست نکات زیر را نیز مرور کنید. سئو سایت با الگوریتم های جدید گوگل و تغییرات موتور جستجو پیچیده تر شد!؟


اگر گوگل به لینک‌دهی به خاطر در میان بودن بحث پول یا منافع شخصی و شرکتی، به جای تلاش برای ارتقای کیفیت مطالب نمایش داده شده توسط این موتور جستجو، پی ببرد، وب سایت‌های خاطی را مجازات کرده و امتیاز لینک‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد.

 اگر عبارت لنگر شما می گوید ، “اینجا را کلیک کنید” ، به مخاطب نمی گوید پیوند مربوط به چیست یا چه چیزی را می توان انتظار داشت. موتورهای جستجو نیز نمی دانند.

اگر از اینترنت استفاده می‌کنید، چه یک کاربر ساده باشید و چه یک وبمستر حرفه‌ای؛ یک مورد همیشه در مورد شما صادق است: شما “جستجو” می‌کنید. معمولا در گوگل، گاهی هم در موتورهای جستجوی دیگر!

موتورهای جستجو از این عبارات برای فهمیدن مفهوم صفحه ای که در آن لینک گذاری شده استفاده می کنند. در مثال بالا، لینک های ما به موتورهای جستجو می گوید که وقتی کاربران برای کلمه اخبار شبکه خبر آنلاین سرچ می کنند لینکی که در وبسایت ما داده شده نیز با وبسایت برای کلمه اخبار در ارتباط است.

گوگل از انکر تکست برای فهمیدن موضوع یک صفحه وب سایت‌ و همچنین برای رتبه بندی کلمات کلیدی استفاده می کند.

حتی اگر از وردپرس استفاده نمی‌کنید، معمولاً طراحان سایت در پیشخوان سایت و بخش افزودن نوشته چنین امکانی را ایجاد می‌کنند. اما اگر سایت شما از امکان ویرایشگر برخوردار نبود باز هم نباید نگران باشید. با توجه به اینکه لینک سازی شما داخلی است، این کار هیچ ایرادی ندارد ولی در نظر داشته تعریف انکر تکست باشید که با ایجاد تنوع در انکرتکست شانس خود را برای کسب جایگاه در عبارات مختلف نیز افزایش داده و یک مفهوم کلیدی را تقویت میکنیم.

ادامه مطلب: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: انکرتکست چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: